Dajemy Ci gwarancję sukcesu!
zostań naszym partnerem w biznesie
Poszukujemy osób zainteresowanych prowadzeniem:
Naleśnikarni "NASZ NALEŚNIK" na zasadach franchisingu
Czym jest franczyza ? "Franczyza jest formą współpracy pomiędzy dwiema stronami (franczyzodawca i franczyzobiorca) w celu dystrybucji dóbr i usług. W tej formie współpracy franczyzobiorca uiszcza honorarium na rzecz franczyzodawcy za korzystanie z powszechnie znanej formuły".
1. Franczyzodawca
"Nasz Naleśnik" zezwala franczyzobiorcy korzystać z opatentowanego logo firmy i sprzedaży produktów (naleśników), według ściśle określonych przepisów przekazanych w trakcie 2-tygodniowego szkolenia w siedzibie firmy . Szkolenie jest bezpłatne ,natomiast posiłki i nocleg pokrywa franczyzobiorca. Dzięki doświadczeniu i posiadanej wiedzy (know-how) "Nasz Naleśnik" odciąża Cię od wielu obowiązków jako przedsiębiorcy. To pozwala Ci całkowicie skupić się na codziennych działaniach bezpośrednio w Twojej naleśnikarni. My zapewniamy Ci stałe, profesjonalne wsparcie dzięki organizacji franczyzy. My bierzemy na siebie i pomagamy w istotnych kwestiach, takich jak: szkolenie pracowników, wskazanie zaopatrzenia (listy zakupowe) , wyposażenia i wystroju naleśnikarni, ekspozycji produktów, reklamy i promocji.
2. Franczyzobiorca
Jako franczyzobiorca powinieneś być wysoce umotywowanym, samodzielnym przedsiębiorca, umiejącym nawiązać dobre relacje biznesowe oraz stałą współpracę z partnerem franczyzy. Powinieneś posiadać swój własny (lub wynajęty) lokal handlowy i mieć możliwość całkowitego skupienia się na działaniach w swoim biznesie. Możesz cały swój czas pracy poświęcać na to, co robisz najlepiej, skoncentrować się na profesjonalnej, przyjaznej obsłudze klienta, oraz na kierowaniu swoją załogą i całą naleśnikarnią. Podejmując taką drogę działania, możesz ze swej pracy osiągnąć najlepsze wyniki.
3. Współpraca
Istotą współpracy obydwu stron jest to, aby franczyzodawca i franczyzobiorca pracowali w atmosferze wzajemnego zaufania i silnego przekonania, co do obustronnych korzyści takiej formy kooperacji. Tylko wtedy możemy piąć się w górę! To podstawa sukcesu.
W ramach pakietu franczyzowego dajemy Ci :
1. Sprawdzony pomysł na własną działalność gospodarczą .
Dzięki zastosowaniu sprawdzonych przez nas procedur, ograniczymy do minimum ryzyko Twojej działalności gospodarczej.
2. Dogodne warunki handlowe
Przekazujemy Franczyzobiorcy w toku intensywnego szkolenia całą wiedzę o naszych produktach, sposobie ich przygotowania i sprzedaży , tworząc wierną kopię naszego własnego biznesu, które już odniosło sukces.
3. System promocji i reklamy
Dzięki uczestnictwu w naszej sieci, Franczyzobiorca minimalizuje niektóre koszty własnej działalności gospodarczej. Otrzymuje np. możliwość umieszczenia danych swojej naleśnikarni, zdjęć , prowadzenia sprzedaży naleśników w systemie on-line na stronie internetowej www.nasznalesnik.pl W ramach pakietu know-how nasza firma oferuje wszelką pomoc potrzebną do otworzenia naleśnikarni (nawet osobie, która nigdy nie miała styczności z gastronomią).
Osoba taka otrzymuje od nas w ramach opłaty licencyjnej (15.000 zł brutto ) :
1. pomoc w ocenie i znalezieniu lokalu,
2. pomoc w projekcie technologicznym potrzebnym do odbioru lokalu przez sanepid
3. pomoc merytoryczną w urządzaniu i aranżacji naleśnikarni
4. pomoc w zakupie potrzebnego sprzętu do naleśnikarni (wskazanie miejsc, kontaktu, gdzie można potrzebny sprzęt kupić taniej)
5. bezpłatne szkolenie w naleśnikarni w Warszawie od 7 dni (minimum) do 14 dni (wystarczająco) Ilość osób i długość szkolenia jest dostosowana do potrzeb Franczyzobiorcy. Szkolenie musi się odbyć w naleśnikarni w Warszawie, ponieważ osoby szkolone obserwują i uczestniczą we wszystkim, co się dzieje w naleśnikarni od jej otworzenia do zamknięcia. Biorą udział we wszystkich czynnościach jakie później wykonują samodzielnie.
6. kolejne szkolenia dla przyszłych pracowników Franczyzobiorcy (bezpłatnie) 7. bezpłatne szkolenia w momencie wprowadzania nowości w menu
7. projekty : - gotowe projekty karty menu naleśników, menu napojów, ulotek, wizualizacje obrendowania lokalu, profesjonalne zdjęcia naleśników, oraz materiałów reklamowych, które potrzebne będą do uruchomienia naleśnikarni Nasz Naleśnik;
W momencie , kiedy Franczyzobiorca posiada w miejscu zamieszkania swoją agencję reklamową, z którą chce współpracować, może korzystać z jej usług, ale wykorzystane projekty muszą być przekazane lub zaakceptowane przez markę Nasz Naleśnik.
8. Przekazujemy również kontakt do naszej agencji reklamowej , która obsługuje firmę i posiada wszystkie potrzebne projekty graficzne potrzebne do uruchomienia naleśnikarni
9. Umieszczamy franczyzobiorcę na naszej stronie internetowej www.nasznalesnik.pl Każde miasto posiada swoją podstronę, franczyzobiorca dostaje swój login i hasło . Franczyzobiorca ma również możliwość prowadzenia sprzedaży on-line naleśników, napojów, sałatek, zup/kremów a Klient ma możliwość płatności kartą, szybkim przelewem lub gotówką. Franczyzobiorca ma także możliwość samodzielnego wstawiania zdjęć, dodawania własnych promocji i nowości.
10. Franczyzobiorca otrzymuje od nas materiały na maila założonego przez Franczyzodawcę -
szeroko opisujące standardy obsługi Klienta w naleśnikarniach Nasz Naleśnik - dokładne opisy (krok po kroku) wszystkich przepisów na naleśniki - przepisy na farsze, ciasto , które stosujemy w naleśnikarniach Nasz Naleśnik
11. Przekazujemy miejsca zakupu towaru wraz z konkretną listą ilościową produktów
12. Dokładny spis rzeczy potrzebnych do aranżacji naleśnikarni
Nasze wymagania:
1. Podpisanie kontraktu - licencji jako umowy cywilno-prawnej
2. Podjęcie współpracy na zasadach franczyzy (opłata licencyjna -15.000 zł brutto) + opłata miesięczna 500 zł brutto- pierwsza f-ra płatna na podstawie faktury VAT po 1 miesiącu działalności naleśnikarni
3. Zainwestowanie środków finansowych - zakup wyposażenia zgodnego z wizerunkiem sieci oraz wskazanego towaru.
( przybliżony koszt w pełni wyposażonej naleśnikarni wraz z opłatą licencyjną to kwota około 100.000 zł / lokal ok. 40 m2 , ok. 160.000 zł / lokal 80-100m2 - zależy to w dużym stopniu od wielkości i stanu technicznego lokalu). Lokal na naleśnikarnię - metrażowo najlepiej od 40 do 100 m2, optymalne położenie (centrum miasta, galerie handlowe, centra handlowe, osiedla, miejsca o natężonym ruchu) W galerii handlowej wystarczający metraż lokalu to 30-40 m2. Koszt inwestycji w Galerii jest wyższy - około 200.000 zł z uwagi na spore czynsze obowiązujące w galeriach oraz kaucję w wysokości 3-krotnego czynszu.
Udzielamy wszelkiej pomocy merytorycznej przy uruchamianiu i prowadzeniu naleśnikarni.
Kontakt :
Sieć Naleśnikarni NASZ NALEŚNIK
ul. Kabacki Dukt 18 lokal 1 , 02-798 Warszawa
Osoby zainteresowane współpracą z nami na zasadzie franczyzy, prosimy o kontakt :
Barbara Knap
Manager ds. rozwoju sieci
tel. 604102050
mail: franczyza@nasznalesnik.pl